Skip to content
מסגריית ולקס

יום א'-ה': 7:00-16:30 יום ו': סגור
(בתיאום מראש)
03-535-0006

מעקות בשילוב עץ - צורה מיוחדת. 

כיום מעקות בשילובים שונים הפכו להיות מהאופציות העדיפות ביותר בשוק של עיצוב מעקות. רוב הלקוחות מבינים כי הייחודיות והמודרניות המגיעים משולבים עם יותר מחומר גלם אחד – יהפכו את עיצוב האזור שבו הם מוצבים להרבה יותר מרשים ומעניין. מעקות עץ נמצאים בראש סדר העדיפויות מבחינת האופציות של מעקות משולבים. מעקות בשילוב עץ מביאים בצד אחד סגנון ישן ועתיק אשר יכול להשתלב בקלות כמעט בכל דירה – ומצד שני תוכלו לקבל עלות משתלמת ועמידות לאורך זמן רב!

מעקות עץ – מחיר מנצח!

אם המחיר הוא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר עבורכם כאשר אתם נגשים לבחור מעקות מעוצבים משולבים לדירה שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים כי מעקות בשילוב עץ הם בהחלט אחת מן האופציות המשתלמות ביותר בהשוואה של עלות אל מול תועלת. המחיר של מעקות עץ משולבים משתנים בהתאם לסוג איתו אתם משלבים את העץ – לדוגמא מעקות עץ וזכוכית יעלו באופן טבעי יותר מאשר מעקות עץ וברזל.

מעקות בשילוב עץ – עם אילו חומרים אפשר לשלב?

כיום בשוק ישנן מספר רב של אופציות אותן ניתן לשלב ביחד עם מעקות עץ. האופציות השכיחות ביותר הן עץ בשילוב עם ברזל ועץ בשילוב עם זכוכית. רוב הלקוחות שלנו בחברת Valex בוחרים את אחת מהאופציות הללו, ולכן אנו ממליצים ללקוחות שלנו גם לעיתים לצאת מהקופסא. כאשר הם בוחרים מעקות בשילוב עץ אנו ממליצים לחשוב גם על אלומיניום או על שיש וקרמיקה.

מעקות בשילוב עץ – לאיפה זה מתאים?

מעקות בשילוב עץ לרוב יתאימו את עצמם כמעט לכל מקום בבית ובחצר מבחינת ניראות, אך על פי דעת המומחים שלנו מוטב לכם להתקין מעקות עץ משולבים דווקא בחלקים הפנימיים של הבית ולא בחלקים החיצוניים – הסיבה העיקרית לכך היא שבחוץ העץ יהיה  פחות עמיד – אם אתם רוצים למקסם את הזמן בו אתם נהנים ומפיקים תועלת ממעקה עץ משולב מוטב לכם להתקין מעקות עץ דווקא בתוך הבית ולא בחלק החיצוני כפי שרבים נוטים לחשוב. 

יש לנו היום מבצע מיוחד של מאחזי יד מברזל.

נשארו שאלות?

תשאיר פרטים שלך ונחזור אליך

צור קשר
איזה מוצר אתה מחפש?
דוגמא או תוכנית של מוצר
Call Now Button דילוג לתוכן