Skip to content
מסגריית ולקס

יום א'-ה': 7:00-16:30 יום ו': סגור
(בתיאום מראש)
03-535-0006

תקן של מעקה. מה צריך לדעת?

חשוב לדעת: מעקה טופס 4 חייב לעבור תקן ישראלי של מעקות. כול בית שבבניה חייסב תופס הזה. לא משנה עם זה מעקה יפה ויוקראתי עדין חייב. מעקות תקניים הם אחד מגורמי ההצלחה הגדולים ביותר שלנו בחברת Valex, אנו מספקים למגוון לקוחותינו אשר פרוסים בכל רחבי הארץ היצע רב של מעקות – כל זאת בהתאם לתו התקן הישראלי, ועל פי חוק התקינות של המעקות אשר קובע כי מעקה תקין הוא מעקה אשר מתנשא לגובה של 110 ס”מ ואילו מעקות פלדה תקניות למדרגות אמורים להגיע לגובה של 95 ס”מ לפחות בתוך ומחוץ למבנה.

מחפש מעקה תקני? אולי אנחנו יכולים לתת לך פטרון ממוצרים שלנו?

תקן מעקה

 תקן מעקות זכוכית – על מה כדאי לשים לב?

ישנם מספר פרמטרים אשר חשוב לשים אליהם לב כאשר מדברים על מעקות תקן ישראלי למעקות זכוכית. ראשית על פי תקן מעקות 1142 מעקות זכוכית חייבות להיות בעובי מינימאלי של לפחות 10 ס”מ. דבר שאנו בחברת Valex מקפידים עליו ולא מתפשרים עליו בשום צורה כאשר אנו מתקינים לכם מעקות זכוכית בבית פרטי או במשרד. דברים נוספים שחשוב לשים עליהם לב כאשר מתקינים מעקה זכוכית זה לבחור בזכוכית מחוסמת.
 כך היא לא תיסדק או תישבר חלילה ממכה או חבלה שעשויה להיגרם לזכוכית מסיבות כאלה ואחרות.

מעקה גג תקני – מה צריך לדעת?

מעקה גג תקני הינו מעקה אשר מגיע לגובה של 110 ס”מ לכל הפחות, כמובן שאם ברצונכם להתקין מעקה גבוה יותר זה אפשרי בהחלט. אנו בחברת Valex עומדים בכל התקנים הישראלים, מעקות תקניים הם חלק מהמיומנות היומיומית שלנו. אנו נתאים לכם מעקה גג תקני ברמה הגבוהה ביותר, כך שאתם יכולים לישון עם ראש שקט ולדעת כי אתם נמצאים בידיים הטובות ביותר. עוד פרטים על מעקות חוץ. וגם על מעקות לבריכה שם חיב להיות ל פחות מ 120 ס”ם . גם זה שייך לתקן מעקה במרפסת שמש.

תקן גובה מעקה בפודסט

תקן גובה מעקה בפודסט נחשב מהמדרך וחייב להיות 110 ס”ם

מעקה בתיכות במרפסת 

התקן אומר שמעקה בתיחות במרפסת חייב ליהות לא פחות מ 110 ס”ם

מעקות תקן ישראלי – למה זה חשוב?

התקנת מעקות על פי התקן הישראלי זה דבר שאסור להקל בו ראש, התקן הישראלי בעצם מאפשר לכם (הלקוחות) ולנו (אנשי המקצוע) לשדר על אותו הגל – ולהתחיל מנקודת בסיס בטיחותית ומתאימה בכל סיטואציה. אנו נתאים את המעקות לחלל שבו הינכם רוצים להתקין אותם, כך שכל תקן של מעקה יהיה על פי הסטנדרטים שלנו ועל פי חוות הדעת של צוות המומחים שלנו במסגריה Valex שמתעסקים במעקות כבר עשרות שנים בהצלחה מרובה!

תקן מעקות 1142

תקן מעקות 1142 נתן לראות כאן.

תקן מעקות 2142

תקן מעקות 2142 נתן לראות כאן.

כמה כללים כלליים שיכולים להיות רלוונטיים:

  1. תכנון ועיצוב: מעקות צריכות להיות מתוכננות כדי לענות על הצרכים המדויקים של המיקום שבו הן יותרכנו. נכון לתכנון, עליך לקבוע את סוג המעקה (גדרת, ברזל, עץ וכו’) ואת גובהה, סגנונה ויכולות ההגנה שלה.
  2. בניית מעקה: הבנייה עצמה צריכה להתבצע בהתאם לתקנות ולהנחיות של המיצרן או המתקין. זה כולל את השימוש בחומרים איכותיים ומתאימים, יישום טכניקות בנייה נכונות, ווידוק שהכל בוצע בהתאם לתקנות.
  3. פרטיות ובטיחות: אם המעקה בטיחות נמצאת במקום ציבורי או פרטי, חשוב לקחת בחשבון את נורמות הפרטיות והבטיחות. לדוגמה, אם המעקה יונק במקום ציבורי, ייתכן שיהיו תקנות נוספות שמתייחסות לגובה המעקה ולעיצובה.
  4. אחריות ושירות: ברגע שהמעקה מותקנת, חשוב להבין את התנאים של האחריות והתחזוקה. אם נוצרות בעיות או נזקים, או אם המעקה דורשת תחזוקה רצינית בעתיד, עליך לדעת איך יתואם זה עם המתקין או החברה שמספקים את המעקה.
  5. תיעוד וביצועים: כדי לוודא שהמעקה בנויה ומותקנת כראוי, חשוב לשמור על תיעוד של התהליך והביצועים. תיעוד יכול לכלול תמונות, מסמכים, ורשימות עבודה, וזה יכול לשמש כהצגה עתידית לצורך תחזוקה, שדרוגים או שיפורים.

אם ברצונך לדעת עוד על תקנות מעקות במדינת ישראל על נוסחי תקנות מסוימות, אני ממליץ לפנות לגוף הרגולטורי המקומי שמשווה ומרגיש את התקנות המקומיות.

תקן מעקות 1142 – הנחיות ותקנים

תקן מעקות 1142 הוא מסמך המגדיר את הנחיות התקניות לעיצוב והתקנה של מעקות מברזל. התקן כולל דרישות מינימום לחומרים, לבדים, לגימורים ולהרכבה הנדרשים להפקת מעקות איכותיות ובטוחות לשימוש ציבורי ופרטי.

דרישות עיצוב וחומרים:

  • השימוש בברזל איכותי ועמיד המתאים לתנאי השימוש ולסביבה.
  • הגדרת גובה, רוחב ועומק מינימליים למעקה על פי תקנים.
  • גימורים וטיפול שמשפרים את עמידות המעקה בפני מזג האוויר וחומרי גלם.

התקנה ובדיקות איכות:

התקנה ובדיקות חיוניות לשמירה על תקני הבטיחות והאיכות. כל מעקה חייבת לעבור בדיקות לחוזק ויציבות לפני ההרכבה.

שימושים וייעוץ:

תקן מעקות 1142 מתאים למעקות פנימיות וחיצוניות בבתים פרטיים ובנייני ציבור. ייעוץ אישי מומלץ לפי צרכי הפרויקט..

נשארו שאלות?

תשאיר פרטים שלך ונחזור אליך

צור קשר
איזה מוצר אתה מחפש?
דוגמא או תוכנית של מוצר
Call Now Button דילוג לתוכן